If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тези филтри за твърди частици са неподходящи за коли, каращи се в градски условия.
В момента имам наблюдения върху два еднакви автомобила, като единият се кара само извънградско, а на другия по-голяма част от пробега е в града.
На извънградския автомобил проблеми с филтъра за 150 000 км - никакви, на градския - за 70 000 км - няколко пъти се налага да се прави принудителна регенерация.
Тези филтри за твърди частици са неподходящи за коли, каращи се в градски условия.
В момента имам наблюдения върху два еднакви автомобила, като единият се кара само извънградско, а на другия по-голяма част от пробега е в града.
На извънградския автомобил проблеми с филтъра за 150 000 км - никакви, на градския - за 70 000 км - няколко пъти се налага да се прави принудителна регенерация.
Тва е ясно,аз на мойта,понеже повече от 2/3 от пробега за година ми е в града,го махнахме на времето с Бобо точно поради тази прчина,иначе само един път имаше проблем с него и то в ръцете на Нено на 2-ия ден от покупката...............за мен тоя ДПФ е
---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:35 ----------
Братле, с на Лукойл нафтата на 147 й се разказа играта - грешки нон стоп и се оправи след смяна на горивен филтър и нафтова помпа..... това за кола на 80 000 км.... мани ти лукойл
Тва може да ти се случи от всяка друга верига,особено ОМВ и Шел,истината е че при Лука се случва най-рядко.Аз почти 2 г. карам само с тяхна нафта,и рядко ЕКО и нямам никакви проблеми,филтъра се сменя на макс 20 000 км./сега е за смяна/
---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:37 ----------
Аз имах същия случай със същата кола. Смених диференциалния датчик и се оправи. Показваше каквото си иска и не искаше да пусне регенерация. Провери си датчика по време на движение какви стойности показва.
И аз имах такъв ама с Крома на 263 000 км. ,човека реши обаче че е по-добре да му го махнем и постъпи правилно
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Аз си зарждам само от OMW, това лято ходих из Европа, изминах около 10000 км, зареждах само от OMW в Румания, Унгария, Германия и т.н. и никаква разлика в разхода нямаше варираше с рамките на 200-300 грама, което смятам, че е нормално.
Тази тема за бензиностанции ли беше ?????????????????
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Тази тема за бензиностанции ли беше ?????????????????
Защо бре Мишо,нафтата е най важното нещо,от което зависи правилната работа на ДПФ-а трябва да се обсъждат бензиностанции в Бг ,а не в Европа били те ОМВ или Аджип
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Ако си говорим за горива то и с ДПФ и без него все ще си имаме проблеми.Имам в предвид че горивото е важно за всички.Въпроса е с ДПФ или без него какво става за конкретните коли които са произведени с такъв филтър.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment